Základní škola, Most, Obránců míru 2944, příspěvková organizace Do školy s radostí Základní škola s třídami s rozšířenou výukou hudební a výtvarné výchovy

Programování a robotika

Dnes měli žáci možnost vyzkoušet si programování a robotiku, logické myšlení pořádané Technickým klubem Most. Jak se jim to líbilo, posuďte sami...

Tááák jo...Tohle byla ta nej hodina, kterou jsem měl. Fyzika, programování, matematika, vše dohromady je extra super! S Amálkou jsme udělali nejrychlejší auto. Dali jsme pryč zbytečnou váhu, rychlost převodovky a bylo to! Když jsme skládali větrák, nedalo mi to a začal jsem stavět helikoptéru. S lego WeDo se setkávám poprvé a snad ne naposled.  Michal

Robotika je zajímavá. Moc mě bavily závody, mohla jsem to naprogramovat, jak jsem chtěla. Doufám, že budu mít vlastního robota.  Lucka

V robotice jsem seděla  s Emi, byla to legrace. Jako první jsme vytvářely větráčky a taky formule.   Valča

Líbilo se mi, že to opravdu fungovalo. Nejvíc se mi líbilo, že jsme nakonec závodili s formulemi. Mám ráda stavění lega, takže jsem si to moc užila. Líbilo se mi, že jsme měli skupinky po dvou a mohli jsme spolupracovat. Překvapil mě hlavně ten systém toho všeho, jak to fungovalo. Nic takového jsem nikdy neviděla. Tohle bylo prostě dokonalé. Amálka

Tato akce si mi velmi líbila. Dalo se stavět z lega, ale zároveň i programovat, což mě bavilo nejvíc. Stavěli jsme větráčky a formule. S formulemi jsme závodili - rychlé i pomalé závody. Děkuji za spoluráci s Kubou N.   Christian

Robotika se mi hodně líbila a bavila, protože miluju lego a elektroniku. Líbilo se mi, že jsme si mohli postavit svoje auto, takže je to super. Kdyby to nestálo hodně peněz, tak si to rozhodně koupím taky.   Tadeáš

V robotice mě nejvíc bavilo sestavování větráku a autíčka. S autem jsme závodili, jaké auto bude nejrychlejší, a které nejpomalejší. S Kubou jsme vyhráli nejpomalejší závod a věřte, že to bylo hodně těžké sestavit to nejpomalejší auto. Moc jsem si to užila.   Klárka 

Robotika byla velmi zábavná. Zkoušeli jsme si postavit větráček a formuli podle návodu a přitom jsme si procvičili angličtinu. Celkově mě to hodně bavilo.   Jirka Š.

Robotika se mi líbila. Byl jsem ve skupině s Christianem. Naše závodní auto se mi velmi líbilo. Půlku auta jsme dělali podle návodu a půlku podle sebe. Také mě bavilo programování na počítači. Jediné, co se mi nelíbilo, bylo to, že jsme nemohli stavět vlastní stavbu.   Kuba N.

Nejvíce se mi líbilo stavět s Klárkou větrák a auto. Měli jsme postavit co nejrychlejší auto a potom ho předělat na co nejpomalejší. S nejpomalejším autem jsme byli první!  Kuba K.

Robotika byla zábavná, ale taky vzdělávací. Moc jsem si to užil.   Šimon

Moc mě to bavilo. Byla jsem ve dvojici s Emou. Společně jsme vyhrály závody nejrychlejších formulí.   Sophie

Robotiku doporučuji, protože je to zábava. Stavěli jsme větrák, který potom vydával i různé zvuky (bažina, mouchy, alarm, auto...)   Markéta

Programování, robotika


Starší články:


30.04.2025
Vojensko-branná soutěž Pokos 2025
Ve středu 30.4. proběhla u nás ve škole branně-vědomostní soutěž určená pro žáky 7 . tříd 2. stupně základních škol v Ústeckém kraji nazvaná O POHÁR ŘEDITELE KRAJSKÉHO VOJENSKÉHO VELITELSTVÍ ÚSTÍ NAD LABEM. Soutěž pořádala a organizovala Armáda ČR. Pro žáky naší školy připravili vojáci zajímavá stan…
28.04.2025
Přerušení činnosti školní družiny, ředitelské volno
Vážení rodiče, dle § 24 školského zákona (zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání), po projednání se zřizovatelem, bude v pátek 2. 5. 2025 a pátek 9. 5. 2025 z provozně technických důvodů uděleno žákům školy ředitelské volno. Podle vyhlášky č. 7…
25.04.2025
Výsledky zápisu do 1. tříd pro školní rok 2025-2026
Vážení zákonní zástupci, níže lze zobrazit seznam přijatých a nepřijatých dětí ke vzdělávání do 1. ročníku pro školní rok 2025-2026. V seznamu jsou uvedena registrační čísla, která Vám byla přidělena při podání elektronické přihlášky. Pokud přihláška nebyla podána elektronicky, bylo Vám přiděleno č…
25.04.2025
Město, které žiju - (znovu) objevení vztahu k městu
Ve středu 23.04.2025 se žáci 9.C. zapojili do projektu “Město, které žiju.” Cílem projektové výuky bylo nahlídnout na Most z jiné perspektivy a objevit si svůj pohled na město, vytvořit si k městu vlastní vztah a postoj. Žáci na základě svých poznatků dokázali v průběhu výuky konstruktivně přemýšlet…
25.04.2025
V dubnu jsme takto vyzdobili naši školu
Podívejte se do naší fotogalerie na výtvarné práce našich dětí ...
Zobrazit všechny novinky