Základní škola, Most, Obránců míru 2944, příspěvková organizace Do školy s radostí Základní škola s třídami s rozšířenou výukou hudební a výtvarné výchovy

Den Země 2017

Páté ročníky pro nás připravily úkoly týkající se přírody a ochrany přírody. Jedna ze skupin se umístila na krásném 3. místě. Ve třídě jsme pak pracovali na skupinových projektech o domácích zvířatech - Savci a ptáci na statku - a jejich významu pro člověka.


Starší články:


02.05.2025
Výtvarná a literární soutěž Požární ochrana očima dětí a mládeže
V letošním roce máme krásná umístění hned v několika kategoriích. Předání cen proběhne na 26. května od 16 hodin na Magistrátu města Most kategorie ZŠ 1 místo Denisa Holá 2.B  místo Anička Vlasáková 2.B  místo Tadeáš Vondruška 2.A  kategorie ZŠ 2 místo Eliška Volhonsová 4.B …
30.04.2025
Vojensko-branná soutěž Pokos 2025
Ve středu 30.4. proběhla u nás ve škole branně-vědomostní soutěž určená pro žáky 7 . tříd 2. stupně základních škol v Ústeckém kraji nazvaná O POHÁR ŘEDITELE KRAJSKÉHO VOJENSKÉHO VELITELSTVÍ ÚSTÍ NAD LABEM. Soutěž pořádala a organizovala Armáda ČR. Pro žáky naší školy připravili vojáci zajímavá stan…
28.04.2025
Přerušení činnosti školní družiny, ředitelské volno
Vážení rodiče, dle § 24 školského zákona (zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání), po projednání se zřizovatelem, bude v pátek 2. 5. 2025 a pátek 9. 5. 2025 z provozně technických důvodů uděleno žákům školy ředitelské volno. Podle vyhlášky č. 7…
25.04.2025
Výsledky zápisu do 1. tříd pro školní rok 2025-2026
Vážení zákonní zástupci, níže lze zobrazit seznam přijatých a nepřijatých dětí ke vzdělávání do 1. ročníku pro školní rok 2025-2026. V seznamu jsou uvedena registrační čísla, která Vám byla přidělena při podání elektronické přihlášky. Pokud přihláška nebyla podána elektronicky, bylo Vám přiděleno č…
25.04.2025
Město, které žiju - (znovu) objevení vztahu k městu
Ve středu 23.04.2025 se žáci 9.C. zapojili do projektu “Město, které žiju.” Cílem projektové výuky bylo nahlídnout na Most z jiné perspektivy a objevit si svůj pohled na město, vytvořit si k městu vlastní vztah a postoj. Žáci na základě svých poznatků dokázali v průběhu výuky konstruktivně přemýšlet…
Zobrazit všechny novinky